Associació Cultural La Bardisa

4 de cada 5 alcampellencs recomanen esto blog

La Decepció del Correfoc

Probablement, molts us vau sentir decebuts al contemplar l’actuació del ‘Correfoc’ executada pels Diables de Lleida, el dissabte 19 a les 23 hores, dintre de la Festa Jove.

Nosaltres també, tot i que sabíem què veuríem. I ho sabíem perquè, tot i haver estat durant tres setmanes gestionant el permís pertinent amb la Delegación Territorial de la DGA de Huesca, la falta de voluntat política i/o administrativa per la concessió del mateix ja s’havia plasmat en diversos moments. Des de La Bardisa, com a organitzador, s’havia remès els diferents documents sol·licitats per la mateixa Delegació, així com qualsevol modificació sobre els mateixos que s’havia requerit.

No sols això; en alguns moments va quedar patent a les conversacions mantingudes amb aquest organisme el poc interès envers la realització d’actes culturals que utilitzin alguna denominació en llengua catalana o puguin tenir qualsevol vincle català.

Fins a l’últim moment es va insistir i facilitar documentació a la Delegació per tal d’aconseguir el corresponent permís, amb especial col·laboració per part de l’Ajuntament d’Alcampell. Tot i la gestió de l’organització facilitant tots los documents requerits, aquesta manca de voluntat per part de l’organisme pertinent va fer que s’hagués de replantejar l’espectacle, per tal d’evitar qualsevol demanda per la falta d’autorització. Així és com, el divendres 18 a la tarda, la Bardisa i los Diables de Lleida van acordar un espectacle lliure de pirotècnia, davant la perspectiva de realitzar-lo o bé sense autorització, o bé no realitzar-lo.

Per això, l’espectacle que vam veure dissabte distava molt del que tots esperàvem. Tant el públic, com l’organització i els mateixos Diables.

Només mos queda donar les gràcies a l’Ajuntament pels esforços i suport, i demanar disculpes a tots los assistents, que no van poder veure l’espectacle que ells esperaven.

Un resum de l'estiu bardisaire 2012

——————————————————————————————-

LA DECEPCIÓN DEL CORREFOC

Probablemente, muchos os sentisteis decepcionados al contemplar la acutación del Correfoc ejecutada por los Diables de Lleida, el sábado 19 a alas 23 horas, dentro de la Fiesta Joven.

Nosotros también, a pesar de que ya sabíamos qué veríamos. Y lo sabíamos porque, a pesar de haber estado durante tres semanas gestionando la pertinente autorización de la Delegación Territorial de la DGA de Huesca, la falta de voluntad política y/o administrativa para la concesión de la misma se había plasmado ya en distintos momentos. Desde La Bardisa, como organizador, se habían remitido los diferentes documentos solicitados por la misma Delegación, así como cualquier modificación sobre los mismos que se había requerido.

No sólo eso; en algunos momentos quedó patente en las conversaciones mantenidas con este organismo el poco interés en la realización de actos culturales que utilicen alguna denominación en lengua catalana o puedan tener cualquier vínculo catalán.

Hasta el último momento se insistió y facilitó documentación a la Delegación con el fin de conseguir el correspondiente permiso, con especial colaboración por parte del Ayuntamiento de Alcampell. A pesar de las gestiones de la organización, facilitando todos los documentos requeridos, esta falta de voluntad por parte del organismo pertinente hizo que se tuviera que replantear el espectáculo, con el fin de evitar cualquier demanda por la falta de autorización. Así es como, el viernes 18 por la tarde, La Bardisa y los Diables de Lleida acordaron un espectáculo libre de pirotecnia, ante la perspectiva de realizarlo o bien sin autorización o bien no realizarlo.

Por ello, el espectáculo que vimos el sábado distaba mucho de lo que todos esperábamos. Tanto el público, como la organización y los mismos Diables.

Sólo nos queda dar las gracias al Ayuntamiento por los esfuerzos y apoyo, y pedir disculpas a los asistentes, que no pudieron ver el espectáculo que esperaban.

Anuncios

Un comentario el “La Decepció del Correfoc

  1. Joan
    julio 22, 2014

    Senzillament lamentable. Parlem clar, qui mana a la DGA? Qui són els que no suporten tot el que sóna a català?. A qui li cou que a la Franja de Ponent es parli català,encara que s’hagin inventat una nova nomenclatura totalment ridícula?
    Busquem resposta a aquestes preguntes i ja sabrem qui no vol que a Alcampell es celebri una Festa Jove amb total llibertat.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

Información

Esta entrada fue publicada en julio 21, 2014 por en Festa Jove 2014, Informació General y etiquetada con , , , , , .

Introduce tu dirección de correo electrónico para seguir este Blog y recibir las notificaciones de las nuevas publicaciones en tu buzón de correo electrónico.

Anuncios

Error: Twitter no responde. Por favor, espera unos minutos y actualiza esta página.

A %d blogueros les gusta esto: